Пройшов день відкритих дверей для ріелторів на будинках в с. Нові Петрівці біля КМ «Balaton»
День відкритих дверей (ДВД) – досить сучасний на сьогодні, але досить ексклюзивний і рідкісний інструмент на нашому ринку.
Завдяки тому, що наші співробітники проходили навчання і були присутні на майстер класах у своїх американських і канадських колег, звідки родом цей інструмент, стало можливим максимально ефективне його використання на нашому ринку.
- ДВД ми використовуємо, в основному, для наших колег, для того що б вони могли прийти і особисто подивитися сам об’єкт. Це може бути: ділянку, квартира, будинок, комерційне приміщення. В такому випадку ріелтор може передати точнішу інформацію про об’єкт для свого клієнта.
- Також, відчутно збільшується можливість реалізації оренди / продажу об’єкта, (образно) як приклад 10-15 ріелторів можуть особисто відвідати об’єкт і ще близько 25-30 оповіщається. Всі вони отримують в повному обсязі необхідну інформацію, для презентації своїх клієнтів.
Яскравим прикладом ефективності ДВД є пост, який ми робимо в Facebook – цей об’єкт мають можливість побачити і друзі колег які були на заході, тому одним заходом можна оповістити максимально можливе коло зацікавленої аудиторії.
Візьмемо наприклад ріелтора у якого в друзях 2т людей і прийде 10 ріелторів, тобто ми відразу можемо оповістити аудиторію в 20т людей, яких ріелтор в разі їх зацікавленості може привести до нас і отримати за це винагороду, комісію.
- Ну і звичайно ж ДВД є свого роду тімбілдінгом і нетворкінгу для колег, які працюють на одному ринку. Завдяки цьому налагоджуються комунікації між колегами, вони краще контактують між собою, що збільшує можливість продажу і купівлі об’єктів нерухомості.
