Фотозйомка перед продажем нерухомості

Фотозйомка перед продажем нерухомості

На сьогодні фотографування нерухомості – важлива частина її презентації на електронних дошках оголошень та сайтах. Тому дуже важливо вміти правильно фотографувати квартиру чи будинок для просування на ринку нерухомості. Чи може краще найняти професійного фотографа? Розберімось у цьому питанні.

 

Навіщо потрібна фотозйомка перед продажем нерухомості

 

Вміло виконана презентація квартири чи будинку в інтернет-ресурсах привертає увагу набагато більшої кількості клієнтів, що допомагає заощаджувати час завдяки скороченню кількості неефективних показів. Часто покупець на 60-70% вже ухвалює рішення про покупку після перегляду фотографій.

Якісна фотозйомка здатна продемонструвати унікальність пропозиції, підкреслити переваги об’єкта, показати його сильні сторони і навіть приховати недоліки. Хороші фото формують перше враження клієнтів. Фото архітектури об’єкта нерухомості, його планування та інтер’єрів покращують його конкурентні переваги.

 

Хто фотографуватиме: ріелтор чи фотограф?

 

Однак виникає важливе питання: кому краще проводити фотозйомку – найнятому професійному фотографу чи ріелтору? Починаючи продаж елітної нерухомості, краще найняти фотографа-фахівця. Це стосується дорогих квартир, пентхаусів, таунхаусів, заміських будинків.

Сектор нерухомості – розвинений висококонкурентний ринок. Фотозйомка інтер’єрна та архітектурна, як важливий елемент візуальної реклами, дозволяють підвищити конкурентні переваги житла преміум-сегменту. Дороге житло – не самий ходовий товар і воно може кілька місяців чекати на свого покупця. Тому дуже важливо зуміти зачепити потенційного клієнта, запропонувати йому щось, що приверне його погляд та увагу.

Високоякісні фотографії допоможуть не просто подивитися на планування та завчасно оцінити всі плюси проживання ще до першого відвідування квартири, а й здатні передати почуття комфорту та затишку майбутнього життя в ньому. Сформоване при погляді на хороші фотографії з вигідним ракурсом перше позитивне враження надалі при відвідуванні буде лише підживлене реальними видами, а можливі негативні моменти психологічно нівельовані.

Однак при угодах зі звичайною нерухомістю, коли велику роль відіграють фактори ціноутворення, потреби у професійній зйомці зазвичай не виникає. Фотографії в цьому випадку мають бути насамперед інформативними. До того ж часто зйомка проводиться, коли продавці ще живуть у цій квартирі (меблі та стан ремонту можуть бути не завжди бездоганні), тому найбільш важливо, щоб за знімками було зрозуміле планування житла, стан інженерних комунікацій, сантехніки, ремонту та ін.

Таку зйомку може провести сам ріелтор на смартфон та його професійний у своїй сфері фотопогляд покаже всі особливості квартири, які важливі для потенційних клієнтів та дозволять відсікти покупців, яким одразу щось не сподобається – наприклад, розташування вікон чи міжкімнатних дверей. Хтось можливо зможе відразу оцінити по фото стан ремонту та суму, яку доведеться надалі вкласти та інші особливості.

 

Як зробити фото нерухомості

 

Отже, якщо потрібна фотозйомка перед продажем звичайного об’єкта, ріелтору в першу чергу потрібно домовитися з продавцями житла, щоб у приміщенні на час зйомки було проведено мінімальне прибирання. Важлива деталь – освітлення. Найкращий варіант – зйомка при природному світлі в сонячний день, але так, щоб сонячні промені не створювали контрового світла. Проблему можна вирішити за допомогою легких штор або маніпуляцій із налаштуваннями фотоапарата.

Основні принципи фотозйомки для продажу нерухомості – інформативність та привабливість. Є деякі тонкощі. Наприклад, якщо великий плюс квартири – простора кухня, світлі великі кімнати, а ось санвузол залишає бажати кращого, краще останній не фотографувати, можливо плюси квартири при відвідуванні переважать невеликі мінуси. Тут не можна порадити щось конкретно, адже кожен об’єкт індивідуальний.

Однозначно малоінформативні знімки голих стін та порожніх кутів. Вони лише займуть місце у презентаційній картці. Якщо є вигідні види з вікон, гарний двір, доглянутий під’їзд – краще розмістити такі фото. Нагляданий ріелтор завжди зможе знайти вдалі ракурси. На сайт достатньо викласти 4-5 фото однокімнатної квартири, близько 7 фотографій двокімнатної, а далі вже додавати по 1-2 фото на кімнату.