У цій статті ми хочемо підняти завісу і відповісти на таке актуальне для наших клієнтів питання: чому ж наша послуга відрізняється від більшості послуг, що надаються на ринку?
Кардинальна відмінність в тому, що ми пропонуємо не посередницькі послуги в сфері нерухомості, а послуги з продажу / оренди конкретного об’єкта.
Суть відмінності легко проглядається, зокрема, в тому як приймає телефонний дзвінок ріелтор – він не буде пропонувати клієнтам перегляд 10 або 15 інших, схожих об’єктів і не буде відводити від саме того, за яким людина подзвонила, адже підписуючи з вами договір, він бере на себе зобов’язання – показувати саме Ваш об’єкт в першу чергу і ніяк інакше!
На прикладі нашої роботи легко побачити, як створюється попит на об’єкт нерухомості. У нашому агентстві їх не так багато, у кожного ріелтора в середньому до 5-7 об’єктів, саме тому, у них є можливість приділяти достатньо уваги і часу (по кілька годин на день), кожному об’єкту нерухомості.
Чи не складе особливих труднощів перевірити – чи працює ріелтор або агентство в сфері посередницьких послуг на ринку нерухомості, досить відкрити їх сайт і подивитися, скільки об’єктів нерухомості доводиться на кожного ріелтора.
Як ви думаєте, скільки може ріелтор приділити часу, протягом свого робочого дня, на один об’єкт, якщо у нього їх 50-60? Це легко розрахувати:
8годин х 60 хв = 480мін / 50 об’єктів = 9,6 хв!
Навіть якщо ріелтор буде працювати по 10-12 годин, це особливо не змінить ситуацію, адже час, яких приділяється на об’єкт все одно залишиться в межах 10-15 хвилин.
Вас дійсно влаштовує 10 хвилин в день?
Хіба на це ви розраховували, коли підписували договір з конкретним ріелтором або агентством нерухомості?
Хіба цього достатньо, для можливо найдорожчого або навіть єдиного що у вас є, і при це Ви ще повинні за це платити?
Ми вважаємо, що на сьогоднішній день, це більше не влаштовує замовника послуги, тому ринок посередницьких послуг відходить на другий план. На ринку просто необхідна нова, гарна і якісна послуга з продажу нерухомості.
У наступних наших постах, ми будемо ділитися деякими інструментами, які використовуємо з нашого маркетинг-плану, зараз в ньому вже більше 25 різних каналів залучення покупця.
Подивимося візуально як це працює.
На першому малюнку представлено як працюють ріелтори в сфері посередницьких послуг.